Poštovné a balné (ČR)
Dodání | Cena v Kč | Zdarma nad |
doporučená zásilka Česká pošta | 69,- | 999,- |
osobní odběr Brno | zdarma | 0,- |
osobní odběr Uloženka.cz | připravujeme | připravujeme |
dobírka Uloženka.cz | připravujeme | připravujeme |
roznáška Brno | připravujeme | připravujeme |
Platba
- převodem na FIO účet 2600435648/2010:
- doporučeně Českou poštou, osobní odběr, Uloženka.
- hotově:
- osobní odběr.
Dodací lhůty
V případě bezhotovostní platby objednávku odesíláme nejpozději další pracovní den po připsání částky na účet.
Osobní odběr v sídle firmy Beránek/Mahdalová, Křenová 79, Brno-Trnitá lze uskutečnit PO – PÁ od 13:00 do 19:00 hodin (při objednávce do 12:00 týž den, při objednávce od 12:01 den následující). Do poznámky při objednávání zboží napište přibližný termín, kdy si zboží vyzvednete.
V případě zájmu lze domluvit i jinou denní dobu a víkendy – opět do poznámky navrhněte termín (klidně i víc než jeden), který buď potvrdíme nebo nabídneme jiný.
Ve výdejním místě Ulozenka.cz lze objednávku vyzvednout v následující pracovní den při objednávce do 12:00, nebo za 48 hodin v případě objednání od 12:01 hod (Ulozenka.cz Vám zašle informační email a SMS o uložení zásilky).
Dobírka u České pošty bude zaslána s úložní dobou 10 dní, při nevyzvednutí kupujícím budeme požadovat náhradu balného a dopravného, tedy 89,-Kč.
Vrácení zboží v zákonné lhůtě do 14 kalendářních dnů od obdržení zboží
Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, může zboží po předchozí domluvě zaslat zpět na adresu sídla firmy doporučenou zásilkou (peníze za vrácenou objednávku budou v tom případě odeslány na účet kupujícího do 5 pracovních dnů) anebo přinést zboží do sídla firmy (vrácení peněz proběhne v hotovosti na místě nebo dle domluvy). Zboží neposílejte na dobírku, nebude převzato. Poštovné za vrácení zboží si kupující hradí sám. Takto vrácené zboží nesmí jevit známky používání, musí být nepoškozené, kompletní (včetně originálního obalu, bonusů, návodu atd.), s originálním dokladem o koupi (případně jinak prokazatelně doložit uzavření smlouvy).
Poštovné za vrácení zboží hradí kupující.
Takto vrácené zboží nesmí jevit známky používání, musí být nepoškozené, kompletní (včetně originálního obalu, bonusů, návodu atd.), s originálním dokladem o koupi (případně jinak prokazatelně doložit uzavření smlouvy).
Více v obchodních podmínkách
Reklamační řád
Záruční doba zboží činí 24 měsíců nebo dle data spotřeby. Při podávání reklamace je kupující povinen doložit doklad o prodeji či jinak prokázat nákup zboží v našem eshopu a popsat závadu.
Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je 30 kalendářních dnů ode dne přijetí reklamace. Snažíme se však veškeré reklamace vyřešit co nejdříve po obdržení reklamovaného zboží.
Jak reklamovat
Nejrychlejším způsobem je na email smisenka@smisenka.cz odeslat popis závady (je-li vada viditelná, můžete přiložit fotografii). Budeme Vás do 24 hodin kontaktovat s návrhem dalšího postupu, který obvykle bývá tento:
- pokud jste zboží přebírali osobním odběrem, většinou reklamaci vyřizujeme opět osobním kontaktem, kde je možno na místě posoudit stav závady a reklamaci vyřídit výměnou zboží
- pokud jste zboží přebírali od přepravce, lze zaslat zboží doporučeně zpět na naši adresu - bude-li reklamace oprávněná, poštovné hradíme samozřejmě my. V některých případech lze reklamaci vyřídit zasláním popisu závady s přiloženou fotografií zboží - lze tak rychleji zaslat zboží nové.
Zboží neposílejte na dobírku - nebude převzato.
Pro dohodnutí postupu reklamace lze použít i telefonický kontakt 774 501 621.
Více v obchodních podmínkách